Magoo Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Jag har en bakaxel (utan diffklump) men med drivaxlar till en ford cortina som jag inte har någon nytta utav. Lägg ett bud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter M Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Jag har en bakaxel (utan diffklump) men med drivaxlar till en ford cortina som jag inte har någon nytta utav. Lägg ett bud. Finns den kvar? Kunde inte skicka PM, av någon anledning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted March 1, 2012 Author Share Posted March 1, 2012 (edited) Hejsan. väldigt sent svar. Den finns kvar Edited March 1, 2012 by Magoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 bilder säger visst mer än några rader text... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts