Tommy Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 Jag vill köpa svarta popnit! Är det någon som vet vart jag hittar det? Skall ha dom till kolfibersidorna, tror inte det blir bra med blanka nit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted June 7, 2004 Share Posted June 7, 2004 www.stenhammar.se har alu med svart pvc-överdrag alt. www.verktygsgrossisten.se (har svart-annoniserad antar jag) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted June 8, 2004 Author Share Posted June 8, 2004 www.stenhammar.se har alu med svart pvc-överdragalt. www.verktygsgrossisten.se (har svart-annoniserad antar jag) Jag Tackar! -_- :notworthy: men hittar ingen:Stenhammar..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted June 8, 2004 Share Posted June 8, 2004 Testa http://www.sternhammar.se/4/4-16.htm. Det är en hjulhuspopnit men det kanske funkar ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 8, 2004 Share Posted June 8, 2004 ser ut att vara ett bra ställe dedära.. vet du hur dom ligger i pris ?? billiga ??:) dyrra ?? :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted June 8, 2004 Share Posted June 8, 2004 Ingen aning. Jag hittade dessa när jag var inne på att popnita karossen, men det vart aldrig av nu när jag blindmuttrat och skruvat allt istället. Enklare att demontera om man skall komma åt något i efterhand. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts