stilo Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 (edited) Har ett chassi byggt enligt bok jag funderar på att sälja, jag köpte detta som ett avstannat projekt men jag har inte riktigt tid och framförallt inte kunskap och utrustning för att färdigställa det hela. Tanken var att skaffa mig kunskapen just genom detta bygge men planer på husrenovering lär äta upp både tiden och pengarna... I princip helt komplett dock utan några anpassningar för motor eller bakaxel, även med monterad golvplåt. A-armar fram i sömlösa rör och gummibussningar. Ford 7" Bakaxel finns samt tillverkat fäste till denna dock inte svetsade i chassit, vattenskuren pedalställsplåt dock ej fastsvetsat i chassit, panhardstag om man skall använda en stel axel. Jag gör en koll här om nån är intresserad, annars står det inte ivägen där det står, men känns lite synd om det bara skulle samla damm i garaget. Pris: Ge mig ett vettigt bud via PM Kan skicka bilder vid intresse Chassit finns i Halland Edited October 15, 2011 by stilo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mange Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Hardu några fram länkarmar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts