Jocke E Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Säljer två böcker jag inte har nytta av längre. The Ford SOHC Pinto and Sierra Cosworth DOHC Engines High-Performance Manual av Des Hammill Länk The Car Builders Handbook av Dough McCleary Länk Ge mig ett bud. Båda böckerna är i "Mint Condition" Helt befriade från oljiga fingeravtryck. Köpare betalar frakten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lassen50 Posted July 27, 2011 Share Posted July 27, 2011 Säljer två böcker jag inte har nytta av längre. The Ford SOHC Pinto and Sierra Cosworth DOHC Engines High-Performance Manual av Des Hammill Länk The Car Builders Handbook av Dough McCleary Länk Ge mig ett bud. Båda böckerna är i "Mint Condition" Helt befriade från oljiga fingeravtryck. Köpare betalar frakten. Vad sägs om 150:- för båda Hälsningar Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts