Pac Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 (edited) Någon som behöver en jättebra borrmaskin/skruvdragare? Den kommer med original laddare, ett batteri, bruksanvisning och väska. Pris: 1100:- eller högstbjudande Tele: 0704-323875 P.S. Måttligt använd, motsvarar "endast körd till och från kyrkan på Söndagar av en pensionerad förskolefröken". ;) Edited July 19, 2011 by Pac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Varför sälja en kvalitetsmaskin?? Skruvdragare är ju bra till allt. Kör det mesta med min Metabo :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 17, 2011 Author Share Posted July 17, 2011 Helt rätt, de är ruskigt användbara. Jag köpte en deWalt XRP-maskin för ett tag sedan så den här har "blivit över", så hellre än att den ligger och dammar känns det bättre om någon får användning av den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norlin Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 för sen för att ringa... är den kvar så vill jag den. ringer dig i morgon. drar ett PM åxå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted July 19, 2011 Author Share Posted July 19, 2011 Då var "Norlin" en bra borrmaskin/skruvdragare rikare. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norlin Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts