Krolleg Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 (edited) Då min bil har ca 3dm mellan stolsryggen och fästet för bältena är axelremmarna i kortaste laget, dom fungerar för mig (177cm lång 75kg) men om någon annan ska kunna åka med så bör jag byta bälten och man kan ju inte ha 2st olika så nu åker dessa ut på försäljning. :) Det ena bältet ligger fortfarande i förpackning och det ena är provmonterad och endast testat. Passar som handen i handsken på en "normal" sjua som har fästena för bältena strax bakom stolen. pris 900:- + frakt Edited July 9, 2011 by Krolleg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dulte Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Tjena jag är intresserad av dina bälten. Du kan ringa mig om de är kvar 070-3003639 MVH Daniel Persson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted July 14, 2011 Author Share Posted July 14, 2011 såld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts