Mildseven Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Ska sälja boxen som jag aldrig fick användning för. Lödd av mofid och testad mot simulator. Är ett MS1 v3 med extra koden och större mapsensor. tänkte pris 2800kr Gjord för hallgivare tänkt att köra den på en b230 med blockfördelare. ps svara via pm så ringer jag upp //Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted January 15, 2012 Author Share Posted January 15, 2012 Ska sälja boxen som jag aldrig fick användning för. Lödd av mofid och testad mot simulator. Är ett MS1 v3 med extra koden och större mapsensor. tänkte pris 2800kr Gjord för hallgivare tänkt att köra den på en b230 med blockfördelare. ps svara via pm så ringer jag upp //Per Upp 2000:- //Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted January 20, 2012 Author Share Posted January 20, 2012 SÅLD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts