gka Posted June 1, 2004 Share Posted June 1, 2004 Hehe... om det går rätt nu så har jag den 10000:de posten :) Edit: Jihaa! Vad vinner jag? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted June 1, 2004 Share Posted June 1, 2004 en begagnad tandborste... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted June 1, 2004 Author Share Posted June 1, 2004 Vems begagnade tandborste då då? Elvis? En sådan kan nog inbringa en del. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted June 1, 2004 Share Posted June 1, 2004 Du kan få mitt plektrum jag fick av Metallicas bassist i söndags :D Edit: Ne, det ska jag behålla själv ;) Fett grym spelning var det... lite OT dock :lol: Förresten, vad tyckte du om Ex-Driver då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted July 27, 2004 Share Posted July 27, 2004 Du kan få mitt plektrum jag fick av Metallicas bassist i söndags :DEdit: Ne, det ska jag behålla själv ;) Fett grym spelning var det... lite OT dock :lol: Förresten, vad tyckte du om Ex-Driver då? hehe den här tråden har jag missat totalt :lol: såg mettalica förra året på roskilde.....så grym spelning. ex-driver laddade hem en tv film med ex-driver men det va ingen 7:med *snyft* får ta och leta lite till. 10 000 poster du får en tuta av mig hehe :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted July 28, 2004 Author Share Posted July 28, 2004 Jag fick en massa Ex-Driver-avsnitt och filmer av Humanoid, har kollat alla korta tv-avsnitt. De är ju inte lika snyggt animerade som Initial D, men de är ganska roliga :) Metallica? Mmm, själv jag har aldrig riktigt gillat sprutmangelvarianten av rock. Hellre lyssnar jag då på mannen som (enligt legenden iaf) fick en journalist att skriva orden som namngav genren heavy metal ("...sounds like heavy metal falling from the sky") : Jimi Hendrix :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts