Pac Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Jag behöver ett reservdelar till mitt Sierra pedalställ. Tyvärr är Reserdelssierran på utsidan en automat så nu söker jag ett pedalställ från en manuell bil. Hör av er om ni har något liggande! Mvh, Per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
family guy Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Funkar detta? Det är från en 2.0i Kat från 1988, manuell förstås. Det är ditt om du vill ha det, bara du står för frakten eller får det hämtat på annat vis. Jag sparade det bara för att jag har så svårt att slänga saker som kanske kan bli bra att ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 25, 2011 Author Share Posted April 25, 2011 Ah fy sjutton vilka härliga människor det finns på det här forat! :notworthy: Det skulle sitta som en smäck!!! Vi får PMa om detaljerna. Tack så mycket!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antas Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 (edited) Jag har ett pedalställ från Scorpio-88 (donatorn) som jag inte har någon användning för. Tyvärr saknas gaspedalen. Överlåtes om du behöver det mot fraktkostnaden. Antas Skrotsamlare enl. hustrun. Edited January 3, 2012 by Antas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted April 25, 2011 Author Share Posted April 25, 2011 Jag säger då det, två pedalställ ställs till förfogande till en "okänd" behövande på en och samma eftermiddag. Vilken suverän support! :notworthy: :thumbsup: Jag hoppas verkligen att jag får chansen att återgälda. :) Family guys pedalställ är exakt det jag behöver. Tack för erbjudandet Antas jag återkommer om behovet uppstår igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts