FuryBusa Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 Säljer mina fälgar som sitter på min Fisher Fury då jag skall köra breda slicks i Modsport. Compomotive 13x6 4x108. Fram ET 18, bak ET 0 På framfälgarna sitter R-däck Yokhama 048 185/60/13 På bakfälgarna sitter R-däck Yokhama 048 205/60/13 Däcken är tillverkade 2010 och har bara gått ett race så det är mkt mönster kvar. Däcken på höger sida ser det ut att ha nästan fullt mönsterdjup men på vänsterdäcken har det tagit något mer gummi. Pris:3600:- Frakt tillkommer om de ej hämtas i Bollebygd. Kan köras till Borås, Kinna, Ulricehamn samt Alingsås då jag jobbar någon dag i vecka på varje ort. PM:a vid intresse... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenny Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 intresserad, bilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FuryBusa Posted April 24, 2011 Author Share Posted April 24, 2011 intresserad, bilder? Har bilder i min andra dator men jag hoppas det är ok att posta en länk till min annons på rejsa där jag lagt upp två bilder. Bakfälgarna ser likadana ut förutom att de inte har "groparna"/"försänkningarna" utan är plana i kanten. http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=72411&highlight= Postar även en bild då fälgarna sitter på bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenny Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 ok, tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts