Henrik Nilsson Posted May 26, 2004 Posted May 26, 2004 Jag skulle helst vilja byta till användarnamnet "Henrik Nilsson" då det är 1000ggr mer praktist än "Humanoid" är det möjligt eller måste jag skapa ett nytt? Quote
Jonte Posted May 26, 2004 Posted May 26, 2004 Vet ej om det är möjligt, det är en fråga för Niklas. Men du ser mer ut som en Humaniod än en Henrik i din avatar :D Quote
Acke Posted May 26, 2004 Posted May 26, 2004 Hehe... ja klart udda avntarbild.. :) ja byter så du får skriva in "Henrik Nilsson" nästa gång du skall logga in... ;) Quote
Henrik Nilsson Posted May 26, 2004 Author Posted May 26, 2004 Hehe... ja klart udda avntarbild.. :)ja byter så du får skriva in "Henrik Nilsson" nästa gång du skall logga in... ;) Kanon :lol:, Jag skriver nog mitt namn lika snabbt som Humanoid... Jo jag är väll lite Humanoid ;) ibland i alla fall :blink: Men det är ju mer praktist att heta "Henrik Nilsson" så vet alla vem man är i forumet på banträffar och dyl (förhoppningsvis i alla fall), så får Humanoid stå i det här lite "custom" fältet eller vad man ska kalla det. Bilden kommer från "första dagen på bygget" höll på att limma gitarrer med epoxy och grejer... Quote
Recommended Posts