MickeJ Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 Hej! Jag håller på med mitt elsystem. Köpte mig en varningsblinkersknapp från en Volvo 240 på skroten. Jag får den inte att fungera. Vanlig höger/vänsterblinkning fungerar och det är kopplat via varningsblinkers knappen. Är det någon som har koll på hur Volvons knapp skall kopplas? När jag trycker in knappen tänds alla blinkers lampor med fast sken. Mitt relä jobbar inte med knappen. Har testat alla möjliga kombinationer. Måste missa något. //Micke Quote
Baging Posted January 23, 2011 Posted January 23, 2011 Hej! Jag håller på med mitt elsystem. Köpte mig en varningsblinkersknapp från en Volvo 240 på skroten. Jag får den inte att fungera. Vanlig höger/vänsterblinkning fungerar och det är kopplat via varningsblinkers knappen. Är det någon som har koll på hur Volvons knapp skall kopplas? När jag trycker in knappen tänds alla blinkers lampor med fast sken. Mitt relä jobbar inte med knappen. Har testat alla möjliga kombinationer. Måste missa något. //Micke Det schemat jag hittade i datorn kommer från en 240 av 1990.... hoppas det stämmer ;) Den vit-gröna som försvinner ur bilden är + från säkringsdosan... Quote
MickeJ Posted January 24, 2011 Author Posted January 24, 2011 Perfekt Stefan, exakt vad jag behövde. Nu borde jag få ordning på det. //Micke Quote
Recommended Posts