Janne E Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Jag behöver en topp till Pinto då min gett upp innan start... Har du någon liggande så hör av dig, även intr. av trimmad topp. Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmc12Hank Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Jag har en komplett pinto med insprutning som jag inte behöver längre. Är mest i vägen. Kom och hämta i så fall (hela motorn) Jag bor i Hässelby så det kanske är för långt? Henrik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baronen Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Hej, jag har en topp liggande i garaget, har även en botten om det är av intresse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted January 21, 2011 Share Posted January 21, 2011 Har även jag en topp som ligger under bänken. Behöver nog lite kärlek kanske men priset är gratis om du hämtar den. Finns i Eskilstuna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne E Posted January 22, 2011 Author Share Posted January 22, 2011 Tack för erbjudanen men har hittat en på närmare håll, sitter monterad på en Scorpio med insp. så jag skall plocka av den i nästa vecka och kolla skicket. Är den inte okej så hör jag av mig Tack för hjälpen!! Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts