abarth Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Hej! Ny här, bor i Skara och då vore det trevligt om man kunde söka på medlemmar runt sin egen ort för att kunna knyta lite kontakter! Vore himla bra om man kunde söka på ort med i medlemssidan Mvh Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 (edited) Hej och välkommen Thomas. Den funktion som du söker efter finns redan, under förutsättning att du är medlem i LocostSweden. På första sidan i forumet finns en klistrad tråd som (betalande) klubbmedlemmar når och där finns en Sverigekarta länsvis med namn på byggare. Edited October 1, 2010 by cealm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 Thomas: Välkommen! Uppdatera gärna din profil med fullständigt namn, ålder osv. Är alltid kul att veta lite mer om de "goa gubbar" som finns här. Jag dessutom med rötter från Skara ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abarth Posted October 1, 2010 Author Share Posted October 1, 2010 Tjenare, Nu har jag uppdaterat lite... Ser att du bor i Alingsås, där har jag bott... ;) Thomas: Välkommen! Uppdatera gärna din profil med fullständigt namn, ålder osv. Är alltid kul att veta lite mer om de "goa gubbar" som finns här. Jag dessutom med rötter från Skara ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts