Jump to content

Recommended Posts

Posted

ÄR det någon här på forumet som bor i Eslöv och har fått ett kit från MK sportscars levererat nyligen?

Posted (edited)

ÄR det någon här på forumet som bor i Eslöv och har fått ett kit från MK sportscars levererat nyligen?

Jag svarar jepp, men det är inte jag, men jag känner han väldigt väl :), e det du som ska ha det? Då har du kanske lite plast som vi vill ha :lol:

Edited by Robban1
Posted

Jag svarar jepp, men det är inte jag, men jag känner han väldigt väl :), e det du som ska ha det? Då har du kanske lite plast som vi vill ha :lol:

Tjenare!

Jo det är jag som ska ha den leveransen. Kul att nån har sett grejerna. Jag är inte så imponerad av MK:s ordning... Tyverr har jag blivit helt utan grejer så någon plast har inte dykt upp här. Jag kan påminna dom när jag ringer mitt dagliga samtal till England :angry: //Rickard

Posted

Ska höra med fraktbolaget om dom har levererat era grejer och vart!? :wacko: eller om det är MK som hittar på.

Har nån av er ett telefonnummer om jag får fram någon information eller har nån fråga. //Rickard

Posted

Ska höra med fraktbolaget om dom har levererat era grejer och vart!? :wacko: eller om det är MK som hittar på.

Har nån av er ett telefonnummer om jag får fram någon information eller har nån fråga. //Rickard

Du kan nå mig på 0413-559275 mellan 09.00 och 18.00.

//Robban