Zyxx Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 (edited) - ÄR SÅLD - Bygge som är till salu. Bygget är en copia av caterham finns många byggen som är till salu men detta är ett av de snyggare som ger rätt stuk från början. I stora drag så är skitgörat gjort på bilen och slutmontering kvar dvs. det roliga är kvar. Många delar / bitar följer med i köpet och för att färdigställa detta bygge Lite av delarna i bilen: Motor: Opel GSI 2.0 med insug / sprut och box med kabelstam + generator o startmotor + ny koppling allt är nytt. Dubbla weber 45 med insug. Växellåda: Ford Typ E Quaife 4 Speed. Bromsar: skivbroms 3kolvs ok fram Framvangn: Delar från Lotus så som spindlar med nav i aluminium Kylare måttbeställd i alu till detta bygge. Tank i alu. (caterham) Alu-plåtar runt om bilen finns så som motorhuv shuttel och plåten i sittbrunnen instrumentpanel med mätare monterade. (beg mätare men med rätt "look") Nos + skärmar fram och bak (Caterham) Aluminiumhjul 15" Finns säker något som är glömt men det mesta finns till att göra bilen snygg o prydlig. Ett besök i mitt garage så ser man lättare vad det är jag säljer Finns i Ängelholm Pris: XX.000:- PoK seriösa köpare ringer Jag svarar gärna på frågor via e-post (XXXXXX@telia.com) Tel. 070 - XX XX XXX / Micke Edited February 18, 2011 by Zyxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted September 28, 2010 Author Share Posted September 28, 2010 Är SÅLD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts