mickeseven Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 har plöjt igenom haynes how to... och kikat i trådar här och har frågor angående stålrören till ramen , vad har de godkända 25x25x2 mm för beteckning finns det flera sorter man kan använda frågan gäller också 20x20x2 som används till kardantunneln. jag har sett många olika beteckningar i trådarna här. skulle vara bra att få ett korrekt svar då jag är på gång att beställa ( en sierra -85 är även inhandlad ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne E Posted August 30, 2010 Share Posted August 30, 2010 Hej Mikael! Ett tips köp stålmaterialet hos Walls smide i Varberg, prata med Iwan och hälsa från mig. Han har rätt grejer hemma och har bra priser dom är mycket bra att ha att göra med... Det verkar som jag satte fart på dig :lol: :lol: Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts