Baalzamon Posted May 17, 2004 Posted May 17, 2004 Såg den på zatzy igår, så jag har redan skrivit på. Bilsport och fylla hör absolut inte ihop. Quote
Marcus a Posted May 17, 2004 Posted May 17, 2004 Lite vettigare än en namninsamling för att ta bort fartkamror ;) Har skrivit under... Quote
viggen Posted June 10, 2004 Posted June 10, 2004 bilsports svar på namninsamlingen kom i senaste numret jag skanar in sidan i morgon så att alla kan läsa den ;) Quote
viggen Posted June 11, 2004 Posted June 11, 2004 hör är ledar sidan från senaste numret av bilsport. Quote
viggen Posted June 11, 2004 Posted June 11, 2004 förlåt för den taskiga kvaliten men jag hoppas det går att läsa i varje fall. det är ju bra att man kan skylla på andra :thumbup: om dom nu hadde på känn att det skulle bli stökit varför ökade dom inte biljetpriset och tog dit fler vakter redan från början? ja menar man kan ju inte lägga över allt ansvar på polisen. Quote
Michael Posted June 12, 2004 Posted June 12, 2004 Vilka totala idioter har dom inget ansvar? :whip: Det kan ej vara polisens uppgift att ansvara för ordningen på ett arrangemang utan den som arrangerar detsamma och som får biljettintäkterna får stå för kostnaderna. Om spriten blir billigare så får vi betala på något annat sätt fler poliser (läs skatt) eller högre biljettpriser (läs vakter) Troligen så kommer polisen att kräva fler vakter när bilsport söker tillstånd nästa gång. Fylleriet i samband med rattlåsrejsing är mycket känt sedan 70 talet. Jag vet när man skulle börja med denna form av verksamhet i Vårgårda så ringde jag runt å kommunens vägnar och hörde mig för och jag kommer tydligt ihåg vad de kommuner där större dragrejsingtävlingar arrangerades sade. "stakars er". De beskrev ett massivt fylleslag i anslutning till tävlingarna. Så argumentet att det skulle bero på billig sprit håller inte. Lev väl Michael Wänström SJÖVIK Quote
Acke Posted June 13, 2004 Author Posted June 13, 2004 efter en ½ dag på säve (12-17) märkte jag inte av någon fylla över huvud taget.. :) om det har me "goa gubbar" i Göteborg eller Bilsport att göra låter jag vara osagt, jag är bara nöjd över att slippa allt för överförfriskade människor.... :) Quote
Recommended Posts