AlfaRonny Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 (edited) 2010-08-01 kl 1430-1830 Det här var så kul att vi kör tre gånger till på denna bana (1 aug, 5 sept, 3 okt). Arrangör är http://www.gokartbanan.nu/ men anmälan sker i denna tråd. Kostnad för att köra blir endast 250kr. Krav för att få köra är följande: *Bilen skall minst vara SFRO2-besiktigad, gatreggad eller ha vagnbok. *Giltig SMA-försäkring (http://www.svenskamo...rtalliansen.se/) *Hjälm samt lämpliga kläder, gärna bomull. *Bilen skall helst vara en Seven/Miata eller liknande lätt bil. Maila mig vid tveksamheter, norkvist(alfakrull)telia(punkt)com. *Att man ställer upp som flaggvakt ett pass. Börja anmäl er! Edited July 19, 2010 by AlfaRonny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 1. Carl-Erik Almskoug ----- Bokar direkt först passet som flaggvakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmen Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 1. Carl-Erik Almskoug ----- Bokar direkt först passet som flaggvakt. 2. Joakim Granfors---------Kommer först till andra passet för att skjutsa Cealm en vända.. ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thlu Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 1. Carl-Erik Almskoug ----- Bokar direkt först passet som flaggvakt. 2. Joakim Granfors---------Kommer först till andra passet för att skjutsa Cealm en vända.. ;-) 3. Thomas Lundgren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thlu Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 1. Carl-Erik Almskoug ----- Bokar direkt först passet som flaggvakt. 2. Joakim Granfors---------Kommer först till andra passet för att skjutsa Cealm en vända.. ;-) 3. Måste tyvärr avboka. Thomas Lundgren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 Kommer att skicka ut denna info till lite andra klubbar. Har sagt att det är OK att deltaga förutsatt att bilen är lätt. Om ni inte misstycker så kan vi väl ta in några Miator och lite andra lätta kärror? Om ni känner någon som vill vara med och som har ett åk under 8-900kg så är det bara att bjuda in. MVH /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted July 26, 2010 Share Posted July 26, 2010 1. Carl-Erik Almskoug ----- Bokar direkt först passet som flaggvakt. 2. Joakim Granfors---------Kommer först till andra passet för att skjutsa Cealm en vända.. ;-) 3. Fredrik Askling---------Tror jag kommer att vara riktigt snabb;-) Har för övrigt skickat en inbjudan till Miataklubben. Vore väl trevligt med lite sällskap. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastaracing Posted July 27, 2010 Share Posted July 27, 2010 1. Carl-Erik Almskoug ----- Bokar direkt först passet som flaggvakt. 2. Joakim Granfors---------Kommer först till andra passet för att skjutsa Cealm en vända.. ;-) 3. Fredrik Askling---------Tror jag kommer att vara riktigt snabb;-) 4. Fredrik Stråhle---------Alfa Bertone Pratade med någon av er på Gröndal i Söndags och blev inbjuden 'trots' biltypen. Kommer gärna och gasar med er. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted July 28, 2010 Author Share Posted July 28, 2010 1. Carl-Erik Almskoug ----- Bokar direkt först passet som flaggvakt. 2. Joakim Granfors---------Kommer först till andra passet för att skjutsa Cealm en vända.. ;-) 3. Fredrik Askling---------Tror jag kommer att vara riktigt snabb;-) 4. Fredrik Stråhle---------Alfa Bertone 5. Ronny Norkvist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mson Posted July 28, 2010 Share Posted July 28, 2010 1. Carl-Erik Almskoug ----- Bokar direkt först passet som flaggvakt. 2. Joakim Granfors---------Kommer först till andra passet för att skjutsa Cealm en vända.. ;-) 3. Fredrik Askling---------Tror jag kommer att vara riktigt snabb;-) 4. Fredrik Stråhle---------Alfa Bertone 5. Ronny Norkvist 6: Anders Magnusson Super8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tmesk Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 7. Torbjörn Mattsson --- Dala 7 Här finns bra bilder från förra träffen 10/7. http://www.pbase.com/quad/super Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Enligt yr.no är det duggregnsdäck som gäller imorgon utom mellan 15:00 och 17:00. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mson Posted July 31, 2010 Share Posted July 31, 2010 Smhi har bättre väder så vi litar väl på dom. Bara 7 anmälda men vi kör ändå eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted July 31, 2010 Author Share Posted July 31, 2010 Ja, vi kör. Jag tror inte det kommer något regn :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Ser ut som om vi får kanonväder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Hur gick det? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Bra som helhet. Många varv blev det för de körande. Sol och regn och uppehåll om varannat. Torr och blöt bana också om vartannat. Bilder mm lade jag i tråden med den bil jag skulle haft med om jag haft med en bil.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mson Posted August 1, 2010 Share Posted August 1, 2010 Det blev ett underbart tillfälle att jämföra hur bilen uppför sig på både torrt och blött med bara några minuters mellanrum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts