Gripenland Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Projektet ska säljas :racesmile: Jag har ingen tid och en sådan här bil ska inte stå i garaget. De flesta delarna för att färdigställa ingår. Det jag kommer på som saknas är bromsok bak och stolar. För den som tycker att motorn är klen kan även en KKK24 turbo och ett färdiglött megasquirt ingå. Då skulle man kunna närma sig 1kg/hk om man anstränger sig Se byggtråd: http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=6736&postdays=0&postorder=asc&start=0 http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=252&hl=dax%20rush&st=0 Hemsida: http://www.kokos-racing.com/html/medlemmar/mattias_dax/mattias_dax_engelsk.html Bilen finns i Göteborg 130000kr. Billigare vid snabb och smidig affär. Tel:0736-735516 gripenland@gmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 (edited) Nej ...... inte ge upp till och med jag blev ju klar ( eller i allafall reggad) Edited May 20, 2010 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 Jo, nu är det tid för någon annan att ta över. Husbygget och familjen sväljer all tid och pengar jag har. Så det är bara att bita ihop :wacko: Det kommer att dröja flera år innan jag får tid till någon bilhobby, tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted May 28, 2010 Author Share Posted May 28, 2010 Fälgar från en Wiliams F1 bil körd av Ralf Schumasher. Brembo bromsar med titankolvar från en Minardi F1. Centumnbult från Williams. Pushrodfjädring etc, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted August 22, 2010 Author Share Posted August 22, 2010 Nytt pris 110000kr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted September 12, 2010 Author Share Posted September 12, 2010 Bump! Mer prestanda per krona än så här finns inte :) Köp nu och bygg färdigt i vinter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Nu blir man ju sugen.... men jag måste nog börja sälja något först + sammla ihop plus poäng hemma. Är det helt kört med motivation och tid ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted September 14, 2010 Author Share Posted September 14, 2010 Ja, dessvärre är det så. Husbygget har sugit all ork och alla pengar ur mig :wacko: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 14, 2010 Share Posted September 14, 2010 Hade jag bara haft plats så :unsure: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted September 15, 2010 Author Share Posted September 15, 2010 Hade jag bara haft plats så :unsure: Samla allt som är i vägen i en stor hög och tänd på. Plats fixad :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted September 28, 2010 Author Share Posted September 28, 2010 Ny prissänkning! 105000kr Bytesförslag som dellikvid: Billig brukshäck Utombordare 100-200 hk Tyvärr inga byten med entusiastbilar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted November 26, 2010 Author Share Posted November 26, 2010 Såld och hämtad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts