Ploogen Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Jag letar efter ett hjullager som är 30mm invändigt 55mm utvändigt 32 mm bret hur får jag tag i det. Det är till en kinesisk fyrhjuling :icon_oops: . Är det någon som har hittat måttabeler på hjullager på nätet :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 skf.se är ju alltid en början, ganska tråkig att leta på men det går. Vilken typ av lager är det? Ett standard en radigt kullager med den storleken är inte 32mm brett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ploogen Posted May 15, 2010 Author Share Posted May 15, 2010 Två radigt med gummi tätningar. det värkar inte vara lagret utan huben som glappar har inget bra att mäta med, så jag vet inte om det är lagret eller huben som har fel mått :banghead: Men det kan vara bra med tipps för dom andra hjulen är oxå glapp :angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 bild och lite info till så ska jag se vad jag kan hitta om du inte löser det innan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts