Henrik H Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Tja Var hittar man en bränslepåfyllningsslang (långt ord) som inte är stel som en ...? 50mm i diameter ska den vara! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Tex Sellholm i Köping. Hade tur och hittade en med rätt vinkel och dimension 50mm samt att den inte ruinerade mig (helt). Inte billig kanske men råkade passa till V8an. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzer Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 (edited) Jag köpte en tunn fin slang via "Car builders solutions" som är avsedd för detta ändamål. En firma som jag har handlat från ett par gånger med ett gott reultat. Ladda hem deras katalog och du har en tevlig stund framför datorn med en mass "bra att ha"! My link // JEK Edited April 28, 2010 by heralue Länk fixad ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne E Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Köpte oxå min på CBS har handlat en del där och är mycket nöjd :) Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 jag har köpt från CBS, perfekt funktion och den säljs väl per decimeter också. Ingen spillbit när du är färdig (om du har måttat rätt innan du handlade) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ploogen Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Det fins ett svenskt företag som syslar med sån slang, om dom säljer till privat kunder vet jag inte. TERGO AB heter det och lagret liger i Häradsbygden "Leksand" tel 0247-797670 trevliga killar när jag var dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H Posted May 2, 2010 Author Share Posted May 2, 2010 Hej, och tack för alla svar... Jag hittade en bra slang på swedol för lite $ så det fick bli den! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 .......och hade du varit medlem i klubben så hade du haft swedol-klubb-rabatt även på din lilla slangstump .......... :515: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 ...och för dom peningarna kunde du köpt kaffebröd.......... :515: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts