Rayman Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 finns det något företag eller person i skaraborg som hyr ut verkstadskranar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted March 16, 2010 Share Posted March 16, 2010 (edited) Vet tyvärr inte men skulle tro att du snart har betalat vad en ny kostar ( http://www.jula.se/verkstadskran-129484 ) men det beror ju på vad du skall använda den till. Bygga en seven så blir det ett antal lyft Edited March 16, 2010 by Jocke4U Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Jag personligen tycker inte kranen är optimal jag använder heldre ett vanligt kädjelyftblock fastsatt i taket. Lyftikten ca 200 kg är inget problem (lufter även hela bilen) och det är lättare att köra sjuan fram och tillbala på golvet än en kran. Pris under 500 kr. Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaelr Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 (edited) Jag har en kran som jag kan hyra/ låna ut... Hör av dig om du är intreserad. Edited April 5, 2010 by michaelr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts