Rayman Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 är det någon som kan länka till webbshoppar där de säljer uniballs/länkhuvuden? den enda sidan jag känner till är snowball.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hox Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 mecmove Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 (edited) Vad är det för länkhuvuden du behöver? Jag har sålt 100-tals länkhuvuden till rätt pengar... Både till privatpersoner som bygger och till tillverkare av kit. Snowballs rekomenderar jag att du kollar noga på innan köp Nu är jag inte opartisk men sök lite bara på detta forumet så..... Är det något så kan du skicka mej ett PM i ärendet..... Edited January 4, 2010 by Arrowsmith stavfel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayman Posted January 4, 2010 Author Share Posted January 4, 2010 hox: mecmove har ingen webbshop. arrowsmith: jag behöver antingen 12mm eller 16mm. jag har inte riktigt bestämt mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Satsa på 16 mm så slipper du huvudvärk för att SFRO skall slå ner på din konstruktion längre fram. Sitter själv med 12 mm som var OK när jag började bygga och är orolig för att det inte skall godkännas vid första SFRO-besiktningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts