Micael Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 (edited) Helt orginal, kommer från skroten, vet ej årtal Har suttit på min Locost sen 2006. Damaskerna är bytta 2006 Fungerar fin fint, säljer den för att jag skall byta till en "quick rack" Finns i norra stockholm 500:- Edited December 28, 2009 by Micael Quote
cealm Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 Köper! LHD eller hur? Konto och clearingnummer? PM tack Transport fixar vi på bästa sätt. Dvs med Tomtens-Skorstens-Bombflyg-Division. Spjället är öppet. Skönt då kan jag stryka den från min lista till RallyDesign. Quote
Micael Posted December 28, 2009 Author Posted December 28, 2009 Sjävklart är det LHD Transport kan ju fixas i samband med garagebesök/ångmaskinsprat :) Konto kommer via PM :) Quote
cealm Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 (edited) Hällt in 500 elektroniska pengar i din kassakista eller i alla fall är de på väg till dig. Obs ta väl hand om kronorna, jag hoppas du förstår att jag fortfarande har umgängesrätt med kronorna så använd inte upp dem!!! Och Drake: Delar av min kommande elbil är med detta köp van vid höga farter samt snabb och effektiv bankörning. Ref, Moose automobil. Edited December 28, 2009 by cealm Quote
Bengt Norell Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Har Du börjat sacka Cealm, 9 min! Men det är kanske julgröten som fått Dig att slöa till. Ha de gott Bengt Quote
cealm Posted December 30, 2009 Posted December 30, 2009 Ja, jag skäms lite över 9,00 borde presterat en låg femma eller fyra. Swiften var väl tre minuter eller hur? Quote
Recommended Posts