Norlin Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Hejsan forumet. Slösurfade som vanligt på jakt efter något som skulle väcka lusten att bygga till liv, allt från moddade 60-70 tals bilar till uppdaterade miator via locost liknande hemma "gjort allt själv" byggen. Har kommit fram till att bygga enligt "boken" inte riktigt är min pryl, behöver möjligheten att "köpa sig ur problem" som polaren uttrycker sig. Näväl kort historia lång... Ramlade in på Fury från BGH Geartech (Fisher sportscar)som verkar ha en svensk agent i Selfmade Gillar stuket, möjlighet till MC motor och den verkar prisvärd. Någon här som vet något om The Fufy? Eller kan hjälpa mig att kolla om bygget är seriöst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Jag har sett flera och de ser jättebra ut. Konstruktionen har varit med ett tag och jag har inte läst eller hört något nedlåtande om den. Den svenska agenten vet jag inget om. Jag har tidigare haft långtgående planer på att bygga en själv därför har jag kollat in dem när jag varit i england. Lycka till Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norlin Posted January 1, 2010 Author Share Posted January 1, 2010 Låter bra, kommer du ihåg om det fanns V-styrda kit eller om alla var H-styrda? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Jag har för mig att de gick att få vänsterstyrda men mina kunskaper är gamla och furyn har bytt tillverkare/ägare tror jag. Ring dem och kolla min erfarenhet är att mejl fungerar sämre. Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts