viggen Posted April 28, 2004 Share Posted April 28, 2004 vill man vara helt säker på att slippa miljöavgiften kan man ju altid bygga med elmotor :D :D :D :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted April 28, 2004 Share Posted April 28, 2004 Fräckt! :thumbup: Fanns det bara en bild, eller var det något reportage eller liknande också? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted April 28, 2004 Author Share Posted April 28, 2004 jag såg bara en bild men jag sökte på framvagn eftersom den har stötdämparna på insidan. gå in på tiger racing så kan du nog hitta fler. om jag hittar fler legger jag upp dom här. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted April 28, 2004 Author Share Posted April 28, 2004 :icon_oops: där jög jag vist. hittade bilden på www.tigerracing.com har nu sökt igenom deras hemsida men hittade inga fler bilder på den eldrivna. hadde för mig att man kunde söka efter bilder på deras sida men det var ficher sport cars hemsida som man kunde det på. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liftarn Posted May 4, 2004 Share Posted May 4, 2004 Kolla in http://www.electric7.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haze Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Färdiga motorkit www.electoauto.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Färdiga motorkitwww.electoauto.com och funkar inte den sidan så prova www.electroauto.com ;) Inget fel på prestandan på elbilarna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haze Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 OJ, lite felstavat :icon_oops: Här kommer en annan länk http://www.austinev.org/evalbum/index8.html Hoppas den blev rätt ! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Ballt... Lite småcoolt med en 1972 Datsun som gör låga 13 på kvartsmilen och under 5 sekunder 0-100... :thumbup: Däremot så blir jag lite orolig när man ser tysta, eldrivna "top-fuel" (motsägelse jag vet) dragsters. Alla som kännt vibrationerna i bröstkorgen från en topfuel vet ju vad som är näst bäst här i livet... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 Mmmm.. som om man står som "press-fotograf" på säve när 2500 hästkrafter brummar förbi 4 meter ifrån en... å doften av notrometan är ju bara för go... :wub: (gissa vem snubben i gul väst är ?? :D kenneth wallpaper1.bmp ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted May 6, 2004 Share Posted May 6, 2004 (gissa vem snubben i gul väst är ?? :D kenneth wallpaper1.bmp ) Haha, den enda i bilden som syns :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted May 11, 2004 Share Posted May 11, 2004 Men den måste ju brumma rejält... blir till att ha en saftig stereo med inspelat Caterham ljud :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts