Janne E Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Fick ett mail från Mark på Triton Raceproducts nu, min kaross som jag bestälde i Juli går från England imorgon!!! Det är ett komplett paket med noskon, skärmar, huv, sidor, bakstycke, scuttle, instrumentbräda, "framsidan" på scuttlen och en aeroscreen allt i Ferarrirött!!! Även ett par glasfiberstolar i svart. Tror ni att jag väntar????? Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cealm Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 jag väntar på bilder he he... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne E Posted October 19, 2009 Author Share Posted October 19, 2009 Jag lovar att försöka fixa några bilder.... på nått sätt skall väll det gå även om jag är inte är nån datanörd.... En liten rolig detalj i detta är att detta blir den sista kaross Mark gör. Formarna tas över av Saturn Sports Car det är två riktigt goa killar som startar upp tilverkning av delar till Haynes Roadster se deras hemsida för mer info. www.saturnsportscar.co.uk Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts