LUPUS Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 Har titta igenom vad som finns av aero screen och denna föll jag för. Det är inte den största av de som finns och ej av "bubble" typen som troligtvis fungerar bäst men den går inte riktigt ihop men min vy av hur min bil skall se ut. Detta är lite mera caterham typ som jag egentligen vill ha men tillräckligt nära tror jag. MEN frakten sticker ju iväg när saker skall från den där ön . så om vi kunde bli åtminstone 3 st är det överkomligt tror jag.Sedan har de ju lite annat oxå och egentligen är det väl bara att det får plats i en låda. http://www.aerodynamix.co.uk/aeroscreen.jpg http://www.aerodynamix.co.uk/Customers.htm Carbon Fibre Aeroscreen (Cut) £100.00 Glass Fibre Aeroscreen (Cut) £40.00 frakten är cirka som nedan. Om vi kommer fram till vad vi vill ha och carbon eller glasfiber så kanske vi kan deala lite om priset, men som jag ser det så är det rimliga priser om vi inte räknar in frakt Frakt billigast = 35.00GBP #### Hi, Sorry for slow response,I have checked cost of delivery to Sweden with a couple of couriers but they all seem so expensive,when I went into the post officer and said cost to send to Sweden the first thing they said was that will cost a lot,I have sent to France ,Spain,Germany and many other countries but so far Sweden seems to be the mopst expensive unless you can suggest a cheaper courier,the prices are including insurance,I can send without but will not be held responsibe for any damage or loss. Standard (will take 5 days plus and up to about 14 working days £35.00GBP Express (will take 3 days plus and up to 7 working days) £46.00GBP This is going on one aeroscreen sent boxed and have had the box weighed and measured,obviousley if you were to buy more than one I can package together and that will save postage charges,weight of the aeroscreens does not vary between glassfibre and carbon as the carbon fibre is wetlay and not preimpregnated. #### vad tror ni någon som är intresserad. Quote
LUPUS Posted October 19, 2009 Author Posted October 19, 2009 bump ! ingen som känner att de behöver en ? pundet är ju billigt.....11 är vi två går en glasfiber på (35+40+40)x11/2 = 632 styck är vi tre (35+40+40+40) x11/2 = 568 styck Quote
Recommended Posts