Greven Posted September 19, 2009 Posted September 19, 2009 Ja efter 5 år har jag funderat på dags o gå vidare då jag inte vill hacka sönder dena bil för nå det jag vill.. o även har jag inte ens kört 1600mil under den tiden Kort fakta Motor Turbos R34 Mines ECU Hemgjorda luftfilterhållare i rostfritt med BMC Konfilter RSR Down pipes resten över 3 tum Olje förflyttare med oljekylare tommy kaira R34 IC bra bättre flöde i en orginal Nismo short shift 10% Chassi tein coilover BBS 9*18 ET20 med 245 40 18 Bridgestone stage II fram o michelin PS2 Bak HKS 2 delade skiver fram bak slitzade Inredning Ombyggda dörrar till 2*6,5 tums högtalare Magnat The rock 800 4kanals Pioner P88 RS maskinen som kan allt 4st 6,5tums kit från Phoenix Gold Samt lite extra mätare black panel typ Turbo avgas olje tryck temp o vatten temp Annars orginal o bra skick MOMO Comando R NRG snapoff Sparco växel knopp Utvändigt orginal med små ändringar Nismo side spats Kopior Trust rear spats kopior Behövs inget mer på en R32 Cup speglar exenon lyse 6000k inköp sent 04 Nu Pengar tja beror på va man ska ha 140:- med allt 135:- utan ljudet o med orginal dörr sider Har även ett autobann tryck rörs kit från turbos till ic Orginal fel fria dörr sider IC deta far med vid full pris Vill inte sälja behöver inte sälja men det hägrar ett lättare bygge på ge Bilen är avstäld för året men ställs på direkt vid köp BYTE ja en välbyggd seven med hoj eller Saab turbo motor i pm allt ring 0707682543 Quote
Greven Posted September 20, 2009 Author Posted September 20, 2009 Glömde bort även att Nya stål om spunna broms slangar är på med Motul RBF 600 Quote
Greven Posted October 11, 2009 Author Posted October 11, 2009 Finns kvar en o är fortfarande sugen på byte :racesmile: Quote
LUPUS Posted October 24, 2009 Posted October 24, 2009 Vill inte göra dig besviken för det är nog en kul bil (det är ju en skyline) men jag tror att bilen är svårsåld på detta forum. Vi lägger ju våra pengar på 20x20 rör och detta är ju i en annan division.......färdigt :prop: Men lycka till, tror blocket eller Zatsy borde får denna såld direkt om inte lågkonjunkturen går hårt åt sportbilar Quote
Greven Posted October 25, 2009 Author Posted October 25, 2009 Vill inte göra dig besviken för det är nog en kul bil (det är ju en skyline) men jag tror att bilen är svårsåld på detta forum. Vi lägger ju våra pengar på 20x20 rör och detta är ju i en annan division.......färdigt :prop: Men lycka till, tror blocket eller Zatsy borde får denna såld direkt om inte lågkonjunkturen går hårt åt sportbilar Vet va du menar Ville undvika blocket så länge det gick men nu är det kört ligger där zatzy dött skyline.se dött rejsa.nu dött så ja inte rätta tiderna men vill ju komma igång med nytt bygge i vinter o inte sommar då vill jag köra Quote
Recommended Posts