Michael Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Jag har bestämt mig för att köpa en MGB gt i england. Men jag har stött på problem för att kunna köra hem måste jag ha en försäkring och de svenska bolagen försäkrar inte utlänska bilar och de engelska bolagen (som jag kontaktat) kan inte ge en tillfälig försäkring för utlänska medborgare är det någon som vet hur man gör???? Jag vill undvika släp då det blir skitdyrt. En iriterad Michael Wänström Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pågen Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 (edited) Finns det inte exportskyltar i england som det ingår trafikförsäkring i? OT. Varför svarar du inte i telefon när kunder ringer, ringde dig i förmiddags angående sierraspindlar. Edited September 11, 2009 by Pågen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Har för mig att ha sett flera på rejsa.nu som importerat Lotus Elise från UK...fråga där/dom så kanske de har några tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts