Jonte Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 Gick som smort *YIHAA* :prop: Det enda som han skrev: "beakta bromsslangarna" betyder att jag ska klamra fast främre bromsslangarna på ett annat sätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 Grattis (eller vad man nu säger) bra gjort:) Klar om en månad då.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 GRATTIS ! ..... När glider du ut på första provturen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 Gratulerar! Önskar att jag också vore där, men jag har inte så enormt mycket kvar i alla fall. Känns som att man kommer få lite ny energi när man klarat första besiktningen, för nu är det slött. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 grattis :toot: jag va inne på din hemsida och kollade såg grymt bra ut. lycka till med resten av byggandet / viggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted April 27, 2004 Share Posted April 27, 2004 Grattis :icon_bach: Jag har min den 9:e maj... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamikaze Posted April 27, 2004 Share Posted April 27, 2004 Grattis! :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted April 27, 2004 Share Posted April 27, 2004 Bra jobbat! Bara resten kvar nu då! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 27, 2004 Author Share Posted April 27, 2004 Bra jobbat! Bara resten kvar nu då! :D Jepp....bara resten kvar :teeth: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted April 27, 2004 Share Posted April 27, 2004 Då är det bara spackel å färg sen ä du klar ju :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts