swamper Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Jag har en Swift GTI maskin liggandes kompl med kabelhärva och box. Det enda som fattas är generatorn. Jag har även en 5 vxl Samurailåda som ingår. Pris: 2000kr för allt eller bytes mot nåt kul. Tel: 0703-937155 Grejjerna finns mellan Borås och Ulricehamn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 synd onödigt långt bort..har iofs ovanstående i garaget ..men reserv skulle ju inte vara fel.. suck.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swamper Posted August 17, 2009 Author Share Posted August 17, 2009 Jag kan ställa den på en pall occh skicka den? Har hyffsade kontakter via DHL. Mvh Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ord bind Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 hej undrar lite över vilken års modell det är på motorn. mvh jean Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swamper Posted November 3, 2009 Author Share Posted November 3, 2009 Motorn är såld till gånghester. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts