Arrowsmith Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 Jag tycker att av-markeringen av de besökta länkarna funkar bättre för mej nu. är det jag som är ute och svävar nu eller har någon av er som rattar forumet varit och pillrat på någon inställning på senaste tiden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 Jag har också lagt märke till det. Svårt att säga, men jag tror att det kan ha varit så här i ett par veckor nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 jag är "oskyldig".. vet dock inte om niklas varit å pillat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted April 27, 2004 Share Posted April 27, 2004 Jag vet inte att jag har ändrat något heller. Är det något bra som händer med det tekniska brukar det vara Acke som har gjort det. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts