Marcus a Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 Hallå... Är det någon som har möjlighet att lägga upp någon bild på bakupphängningen ni som bygger med sierra diff och axlar m.m. marcus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 givetvis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 Här är en bild på en Donkervoort. Förresten Jonte, du har nog stötdämparna upp och ned. :) Edit: Eller så är jag förvirrad... men borde inte den feta delen vara uppåt så det blir mindre ofjädrad vikt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 En till Donkervoortbild. Sådana spindlar skulle man ha :-P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 Här är en bild på en Donkervoort.Förresten Jonte, du har nog stötdämparna upp och ned. :) Edit: Eller så är jag förvirrad... men borde inte den feta delen vara uppåt så det blir mindre ofjädrad vikt? Jag tycker de dämparna ser ut att vara på synnerligen rätt håll...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted April 25, 2004 Share Posted April 25, 2004 Jag tycker de dämparna ser ut att vara på synnerligen rätt håll...... Ok glöm det. Det är jag som är upp och ned ikväll. :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 Här är en bild på en Donkervoort.Förresten Jonte, du har nog stötdämparna upp och ned. :) Edit: Eller så är jag förvirrad... men borde inte den feta delen vara uppåt så det blir mindre ofjädrad vikt? Hallå där...gör mig inte nervös nu... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted April 26, 2004 Author Share Posted April 26, 2004 Det får man tacka för... Någon mera som har? Snygga mattor Jonte ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 26, 2004 Share Posted April 26, 2004 Det får man tacka för... Någon mera som har?Snygga mattor Jonte ;) svärmor fick släppa till lite ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted April 27, 2004 Share Posted April 27, 2004 Jag kan ta lite bilder ikväll och lägga upp dom imorgon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts