Jonte Posted April 23, 2004 Posted April 23, 2004 Fyll i detta formulär http://www.circuitdriver.com/subscribe/freetrial.asp Quote
Acke Posted April 23, 2004 Posted April 23, 2004 Offer open to UK residents only ja fyllde i iaf... man kan ju alltid hoppas.. :) Quote
Superswift Posted April 23, 2004 Posted April 23, 2004 Dom hade ju trots allt markerat att man skulle fylla i landet och om tillräckligt många fyller i så kanske dom ser att vi är en potentiell marknad här också, speciellt om man markerar att man regelbundet läser lite andra engelska tidningar..... Man kan ju som sagt hoppas iallafall.... :) Quote
Jonte Posted April 23, 2004 Author Posted April 23, 2004 Offer open to UK residents onlyja fyllde i iaf... man kan ju alltid hoppas.. :) fan...det missade jag....vi får väl se vad som händer :D Quote
Tommy Posted April 23, 2004 Posted April 23, 2004 Jag fyllde i land... det fanns som val i alla fall! vi får se! :) Quote
Acke Posted April 29, 2004 Posted April 29, 2004 Fick min idag... :) men bla, test av caterhams "inboard suspention"... :D :wub: Quote
Superswift Posted April 29, 2004 Posted April 29, 2004 Kul :D Då kanske man har nåt att se fram emot när man kommer hem! Quote
Jonte Posted April 29, 2004 Author Posted April 29, 2004 Fick min idag... :)men bla, test av caterhams "inboard suspention"... :D :wub: det var som attans....då funkade det :D Quote
Tommy Posted April 29, 2004 Posted April 29, 2004 Jaha....då har man just fått en Gratis tidning :thumbup: Quote
Guest Guest Posted April 30, 2004 Posted April 30, 2004 Jonte!!!!!!! :lol: Du skulle lagt ut länken först när du fått ditt ex. Nu får alla andra men inte du. Jag kan ge dig ett gamalt Fib aktuellt som tröst... :lol: :lol: :lol: Quote
conco Posted April 30, 2004 Posted April 30, 2004 Jonte!!!!!!! :lol: Du skulle lagt ut länken först när du fått ditt ex. Nu får alla andra men inte du. Jag kan ge dig ett gamalt Fib aktuellt som tröst... :lol: :lol: :lol: Jonte!!! Skrev från jobbet och det blev ingen avsändare..... Va jag Conco Quote
Jonte Posted May 1, 2004 Author Posted May 1, 2004 Jonte!!!!!!! :lol: Du skulle lagt ut länken först när du fått ditt ex. Nu får alla andra men inte du. Jag kan ge dig ett gamalt Fib aktuellt som tröst... :lol: :lol: :lol: Jonte!!! Skrev från jobbet och det blev ingen avsändare..... Va jag Conco Tänka sig..det kunde jag inte ana :D Quote
Recommended Posts