JonasHKS Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 När jag försökte gå in på hemsidan ja laddade ner casim på så går det inte :blink: Någon som har någon form av manual eller kan förklara hur jag ska mata in och läsa av datan? :o jag har ju helt fastnat med A-Armsbygget , sedan någon som har något trevligt förslag på dimensioner på rör och förslag på bussningar. Ett antal frågor, hoppas någon orkar med min dumhet :hypocrite: :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ploogen Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Du får maila han som har gjort pogramet och få en kåd det är gratis. Jag har setat många timar med programet men vet inte vilka värden som är bra :banghead: Angående rör fins det masor av info här på forumet. Jag handlade rör på hydroskand trot jag dom hete där har vi medlemar rabatt :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts