Micael Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 I morse var jag på Collett (http://www.collett.se/) och köpte lite svetsprylar. bla så behövde jag lite trådledare, gashylsor, tråd, gas (acetylen,O). Dom var jäkligt trevliga och hjälpsamma, inga problem med att jag "bara" var en hobby svetsare. Dock tar dom inte kreditkort, så det är cash som gäller. rekomenderas varmt till er som bor i norra stockholm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rg500 Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 Ha ha jag har konto där,rätt åt dig att du inte frågar.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 9, 2009 Author Share Posted July 9, 2009 Hur skulle det hjälpa mig? Ev rabatt? I din yrkesutövning så svetsar du lika mycket som jag gör privat. Så ev storkundsrabatt är säkert minimal, på gränsen till noll. Eller inte skulle det fifflas med momsen? Sånt håller vi inte på med. Men det finns mer grejer jag behöver och du finns med i dom planerna. Förövrigt kan jag säja at min svets gick som en oljad blixt efter byte av munstycken och gashylsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rg500 Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 vi har kunnat bytt nåt............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts