Maestro7 Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 (edited) Som bakre belysning kommer jag att använda två runda led-lyktor med bak-/stopp- och blinkerslyse tillsammans. Till detta skulle jag vilja ha en dimlykta och en backljuslykta. Jag hade tänkt mig ha dem infällda i plåten - gärna led. Swedol har sådana i led-utförande för en 5-800 kr/styck - och det är ju inte locost precis. Har någon ett "locostigare" förslag? :notworthy: Edited July 7, 2009 by Lilje7 Quote
LUPUS Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 (edited) Jag har ett oslagbart locost alternativ --> ingen back lampa och dimljus :racesmile: Behövs inte om du inte tycker du vill ha det Edited July 7, 2009 by LUPUS Quote
Maestro7 Posted July 7, 2009 Author Posted July 7, 2009 Ja, det förstås. Backning är ju överskattat, och varför ska man ge sig ut i dimman. :rolleyes: (Och just för ogonblicket krånglar kopplingen, så jag får varken i backen eller någon annan växel för den delen). Men sen, nån gång i framtiden - då kanske jag vill backa ut och ge mig in i dimman! :eclipsee_steering: Fler förslag mottages tacksamt! :notworthy: Quote
Recommended Posts