auditsq Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 vad tycker ni.. rent funktionsmässigt alltså..om det är samma slangkvalitet. vad är egentligen fördelen med stålomspunnet på slang till en oljeky, flexa lär det ju inte göra . kollar hos KG trimning och det skiljer ju 200:- / 1.2m slang jovisst ser stålomspunnet lite roligare ut men va f*n det e ju trackday bil :racesmile: ingen glasskioskbil. :hypocrite: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Sätt nu stålomspunnet, snåla inte nu ;) //Robban Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditsq Posted May 20, 2009 Author Share Posted May 20, 2009 Sätt nu stålomspunnet, snåla inte nu ;) //Robban :icon_oops: snålvattnet rinner till .. tjena Robban..ser ut o bli blött på Kinnekulle på Fredag :thumbsdown: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 :icon_oops: snålvattnet rinner till .. tjena Robban..ser ut o bli blött påKinnekulle på Fredag :thumbsdown: Jag kommer tyvärr inte på fredag, måste riva min bil, måste byta lådan, innan nästa tävling :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 20, 2009 Share Posted May 20, 2009 Är det samma slang i grunden så gör det inte så mycket. Om den däremot är stålomspunnen så fungerar stålflätan som värmeskydd för slangen. Kan vara värt att tänka på ifall slangen sitter nära värmen från motorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditsq Posted May 20, 2009 Author Share Posted May 20, 2009 Jag kommer tyvärr inte på fredag, måste riva min bil, måste byta lådan, innan nästa tävling :banghead: tråkigt med lådan och synd att du inte kommer till Kullen... blir det rakskuret nu ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auditsq Posted May 20, 2009 Author Share Posted May 20, 2009 Är det samma slang i grunden så gör det inte så mycket. Om den däremot är stålomspunnen så fungerar stålflätan som värmeskydd för slangen. Kan vara värt att tänka på ifall slangen sitter nära värmen från motorn. tack Jonte jo den kommer ju att vistas ganska nära motorn..bäst att det blir stålomspunnet då :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts