J_G Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 motorn bara står, jag kommer inte ha tid på ett bra tag för den tyvärr pga husrenovering. f20c 2007 1500mil allt är som nytt!! komplett motor med grenrör, insug, start, generator, servopump etc. kabelhärva finns, ej ecu, men dom flesta kommer troligtvis köra eftermarknads styrsystem ändån, det hade nämligen jag tänkt göra. 6vxl låda kardan, bakdiff finns oxo. Pris beroende på vilka delar som ska följa med Riktpris på enbart motor: 35000:- fråga om det är något ni undrar över. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 motorn bara står, jag kommer inte ha tid på ett bra tag för den tyvärr pga husrenovering. f20c 2007 1500mil allt är som nytt!! komplett motor med grenrör, insug, start, generator, servopump etc. kabelhärva finns, ej ecu, men dom flesta kommer troligtvis köra eftermarknads styrsystem ändån, det hade nämligen jag tänkt göra. 6vxl låda kardan, bakdiff finns oxo. Pris beroende på vilka delar som ska följa med Riktpris på enbart motor: 35000:- fråga om det är något ni undrar över. Har du denna kvar ? är intresserad kontakta mig Stefan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts