Micael Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 (edited) Jag är ute efter en hjulbult till Sierra. Det är i bak och till en 4x4 med skivor (om det inte är samma till alla) skicka mig ett pm om du har en ligger. edit: förtydligande, det är alltså själva pinnbulten vi pratar om. Det är ju hjulmuttrar annars. Edited April 12, 2009 by Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Jag är ute efter en hjulbult till Sierra. Det är i bak och till en 4x4 med skivor (om det inte är samma till alla)skicka mig ett pm om du har en ligger. edit: förtydligande, det är alltså själva pinnbulten vi pratar om. Det är ju hjulmuttrar annars. Har skickat den :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted April 13, 2009 Author Share Posted April 13, 2009 Det är ordning på dig :) till skillnad på mig :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robban1 Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Det är ordning på dig :)till skillnad på mig :( He he he :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts