Arrowsmith Posted April 1, 2009 Share Posted April 1, 2009 Är det någon som kan tipsa om ett bra program för att hämta hem ett youtubeklipp? Jag har ett klipp som jag försökt få ner till datorn men problemet är att jag får inte ner det i HQ hur jag än försöker. Förut kunde jag få ner ett klipp i High Quality men inte sedan de ändrade om siten för ett tag sedan. Vad ska man ha för program för att lyckas?? Bra tips mottages tacksamt ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 kör du firefox finns ju YouPlayer för att hämta ner filmerna.. ( har dock inte testat om den tar HD.. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted April 2, 2009 Share Posted April 2, 2009 Get Tube Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 2, 2009 Author Share Posted April 2, 2009 Micke, jag ska testa get tube den dag någon under vapenhot tvingar på mej en mac. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts