PeerO Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Hej Hittade denna Elfin när jag var på promenad i Freemantel tyvärr räkte inte tiden till att fördjupa sig i vad som fans och hur det såg ut under skalet. http://www.elfin.com.au/elfin/2008/ Mvh Peer O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berne Posted March 19, 2009 Share Posted March 19, 2009 Tjena Peer Hur är läget downunder? Här går vi och väntar på att det ska bli varmt och på konbanan i Eksjö, är du hemma då? Ha det bra så hörs vi framöver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerO Posted March 19, 2009 Author Share Posted March 19, 2009 Hi Berne Man kan nog utrycka det somn att det är lite upp och ner, för här nere väntar dom på att vintern skall komma. :wacko: Temperaturen är helt ok men det ligger illavarslande lågtryck som kommer söder ifrån med kraftig dyning. Man blir vaggad till söms. Nej Eksjö missar jag och så även Kinnekulle och det käns surt. Han köra lite på kvarterets gator innan jag reste, detta endast för att förbereda grannarna på vad som komma skall. jo så förstås det var ju så längesedan sist man fick gasa. :hypocrite: Ha en bra vår Peer O Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts