JonR Posted September 7, 2009 Author Share Posted September 7, 2009 Ljuddemparen fasnade på en sten och slet ett 20x70 mm stort hål i blocket. :banghead: bredvid där fördelaren brukar sitta. Jag tror att jag plockar isär motorn och försöker svetsa aluminium blocket :P Det var inte dåligt gjort!:) Ja motorn är/var ju fräsch innan så den kan ju vara värd att rädda!:) Jaha nu har man fått hem svarven så det var bara till att ställa sig o svarva till diffklumpen så det sitter som det ska! Fick göra en bussning som bilderna visar! Har även bestämt mig för hur jag ska ha bakvagnen! :D Ser ju inte ut som att jag hinner provköra nåt den här sommaren men det vore då fan om jag inte ska hinna till nästa sommar! Här kommer några bilder så ni vet att fiaten inte är bortglömd iaf!:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Fin svarv :) Är det en Köping? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 jag tycker det luktar lite torshälla om den såhär på avstånd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2fast4u Posted September 7, 2009 Share Posted September 7, 2009 Mnja, i så fall är det en äldre Torshälla. Min är en Torshälla och den ser inte likadan ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Vad hände med Fiaten? Har den blivit klar eller hade den gått i ide? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts