Stefan Berglund Posted February 24, 2009 Posted February 24, 2009 Här fanns det lite intressant! (Iallafall till Corvetten...) Kanske nån som har nytta av det ändå! Länk! Skriv in kortnummer: 123456789 Välj: Public Library of Cincinnati and Hamilton County Välj: Auto Repair and Reference Center (Längst ner på listan) Sen är det bara å välja årsmodell och bil! Fanns nog mest nyttigt för amerikanare. /Stefan Quote
cealm Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 Stefan: Vilken trevlig sida du hittat. och vad bra att jag hittade ditt inlägg. Undrar just varför jag inte sett det tidigare dvs när det skrevs 24 februari 2009. Nåväl, det är väl bättre lite sent än aldrig..... Den här länken kommer jag att spara. Quote
Maestro7 Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 Jättetrevlig sida! Fanns t.o.m. info om min SAAB-motor. Visserligen på engelska, men vad gör det till det priset! (gratis). :notworthy: Quote
Recommended Posts