Toffe Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Ett tips till er som är intresserade :) Jag var med jobbet på ett event i torsdagskväll.... SimRacing, i en gammal garagelokal på söder i Stockholm http://cargel.se/index.php?p=virtuell.php&h=yes Kul hade jag även om jag kom ohjälpligt sist :icon_oops: men det skyller jag på att TV-spel aldrig har varit min grej..... (hoppas det går bättre i verkligheten den dan bilen är klar.....) //Toffe Quote
Toffe Posted February 15, 2009 Author Posted February 15, 2009 (edited) Det som var klart svårast var att bromsa rätt. Man kunde välja mellan automatlåda eller manuell, räckte gott att hålla reda på gas å broms... Sen tog det ju att antal varv innan man memorerat banan så pass att man hittade ;) och hade koll på var man skulle börja bromsa, för mycket broms å bilen backade, för lite å det blev gräsklippning...... Men att prova på nån kväll :thumbsup: helt klart en kul grej... //Toffe Edited February 15, 2009 by Toffe Quote
Recommended Posts