Tommy Posted April 9, 2004 Share Posted April 9, 2004 Är det någon som löst problemet med montering av Handbromsbackar utan original bromssköldar? Tacksam för bilder och förslag! :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 9, 2004 Share Posted April 9, 2004 Jag har skurit ner mina i diameter så att de bara täcker trummans centrum där handbromsbackarna ligger. Resten av skivan har jag numera öppen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 10, 2004 Author Share Posted April 10, 2004 Jag har skurit ner mina i diameter så att de bara täcker trummans centrum där handbromsbackarna ligger. Resten av skivan har jag numera öppen Tack... det var det jag var ute efter :thumbup: ... då vet jag hur jag skall göra! ... för jag vill ju inte ha hela sköldarna kvar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts