anton Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Hej jag kollar om det finns nått intresse av min bil länk till annons på blocket http://www.blocket.se/vi/18373488.htm?ca=2_s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Hade de inte varit för jag tydligen måste vara med och lösa ut alla amerikanska banker just nu :banghead: så hade en Ultima suttit fint :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Nog för att du jobbar för ett amerikanskt företag Lupus men att du också är amerikansk skattebetalare kunde jag inte gissa.... :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Tänker nog mest på börsen + LÅNE räntan :angry: (Sorry för tråd kapning här :blink: ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts