Sentic Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Hej. Vi är ett par stycken som tänkte köpa oss en robin hood, med motiveringen att det är ett mycket komplett kit för pengarna. Men då vi kikar på specifikationerna är den lite dyrare modellen, superspec, bra mycket mer attraktiv då man verkar slippa skumma lösningar med vända fjäderben etc. Ramen skall även vara mer vältriangulerad än 2b plus. Jag undrar därför nu; har jag förstått det hela rätt? Finns det några 2b plus / superspec nära stockholm som man skulle kunna titta på? Det skulle vara mycket uppskattat att slippa köpa grisen i säcken så att säga. Angående registrering av robin hood i sverige, hur har det egentligen löst sig med materialfrågan, är en superspec öht registrerbar? mvh // Niklas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 När det gäller superspecen får du kolla med närmsta SFRO-kille. Det är just det där med rostfritt chassi som det kan finnas åsikter om. Annars finns det ett gäng RH besiktade i landet, men jag vet inte vart dom befinner sig exakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 Har importerat en superspec och det finns fler synpunkter än vad som går skriva här. Du får gärna ringa mig för att höra mina erfarenheter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 Dela gärna med dej Sven så fler får glädje av dina erfarenheter. :thumbsup: Det är en av de främsta fördelarna med att ha ett forum och alla deltagares erfarenheter är en stor och viktig tillgång !! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts